Opuchnięte, zmęczone nogi? Z Signilight Plus możesz o nich zapomnieć!

Opuchnięte, zmęczone nogi? Z Signilight Plus możesz o nich zapomnieć!

Twoje stopy lub łydki są spuchnięte, nie możesz założyć ulubionych butów, a każdy krok sprawia ból? Mamy na to sposób! Suplement diety Signilight Plus pozwoli Ci zniwelować te problemy, regulując pracę naczyń krwionośnych.

Z czego wynika uczucie „ciężkich” nóg?

Na wyżej wymienione dolegliwości skarży się dziś wiele osób. Może je powodować kilka czynników:

  • siedzący tryb życia,
  • wysoka temperatura,
  • nieodpowiednie krążenie,
  • problemy z ciśnieniem krwi,
  • niezdrowa dieta (niedobór wody, nadmiar soli),
  • źle dobrane obuwie.

Pojawiające się na nogach obrzęki związane są z nagromadzeniem płynów w przestrzeniach międzykomórkowych i mogą wiązać się z wieloma niebezpiecznymi schorzeniami. Dlatego ważne jest, żeby jak najszybciej zareagować na te objawy, niwelując problem u jego źródła.

 

Cztery składniki usprawniające krążenie

Receptura kapsułek Signilight Plus została oparta na cennych substancjach aktywnych, przebadanych naukowo pod kątem skuteczności w niwelowaniu opuchlizny nóg. Należą do nich: chiński miłorząb Ginkgo biloba, cytrynian magnezu, glukonian cynku oraz koenzym Q10. Współdziałając ze sobą, regulują pracę układu krwionośnego, stopniowo usuwając obrzęki, łagodząc ból, skurcze, uczucie zmęczenia i mrowienia nóg. Ponadto działają antyoksydacyjnie, poprawiają odporność, dotleniają komórki, wspierają pracę mózgu i dodają energii. Dzięki temu wpływają regenerująco na cały organizm.

 

 

Dlaczego warto?

Suplement diety Signilight Plus działa zarówno na opuchnięte, jak i „ciężkie”, zmęczone nogi. Dzięki formule opartej w 100% na naturalnych składnikach jest w pełni bezpieczny i może być stosowany z połączeniu z innymi środkami farmaceutycznymi. Jest również wydajny: wystarczy przyjmować 2 kapsułki dziennie, aby pozbyć się opuchlizny i uczucia ciężkości już po 2 tygodniach kuracji! Działanie preparatu przyspieszą dodatkowe środki wspomagające:

  • dieta o niskiej zawartości soli,
  • picie co najmniej 2 litrów wody dziennie,
  • masaż stóp (np. przy użyciu oliwki),
  • poranna i wieczorna porcja ruchu (spacer, ćwiczenia) w celu pobudzenia krążenia,
  • siedzenie z nogami opartymi na niskim stołeczku,
  • kąpiele i moczenie stóp w letniej wodzie,
  • trzymanie nóg przez kilkanaście minut dziennie w pozycji pionowej, usprawniające cyrkulację krwi.